به گزارش مشهد پیام، محمد نوری گفت: این سامانه به منظور رفاه حال مشترکین و به صورت آزمایشی برای شهروندان ساکن غرب مشهد (قاسم آباد، الهیه و جاده قدیم قوچان) از اول تیر ماه راه اندازی می شود.

 

وی با بیان اینکه از طریق این سامانه تمام خدمات فروش و پس از فروش انشعابات آب و فاضلاب به صورت غیر حضوری (اینترنتی) انجام می شود، افزود: مشترکین و مراجعین می توانند از طریق این سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به امور مشترکین درخواستهای خود را از طریق درگاه الکترونیکی به آدرس (ABFAMASHHAD.Ir ) مطرح نمایند.

 

وی با بیان اینکه شرکت آبفای مشهد اولین شرکت خدماتی است که انجام خدمات فروش و پس از فروش آن به صورت صددرصد الکترونیکی انجام می شود، اظهار کرد: مطالعه و تهیه پورتال الکترونیکی مشترکین حدود دو سال به طول انجامیده است.

 

وی افزود: در این سیستم با استفاده از ایمیل و پیامک، اطلاعات فعالیتهای انجام گرفته در هر مرحله به صورت خودکار برای مشترک ارسال می شود و مشترک می تواند مراحل مختلف انجام کار را به صورت کامل از طریق پورتال پیگیری نماید.

 

نوری گفت: همچنین مشترکین می توانند از طریق درگاه الکترونیکی به صورت آفلاین و آنلاین با کارکنان امورهای مشترکین مربوطه ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را مطرح و پاسخ های مربوطه را دریافت کنند.

 

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب مشهد اظهار کرد: هم اکنون آمادگی کامل برای اجرا و تعمیم این پورتال وجود دارد و هماهنگی و آموزش برای ارائه این پورتال به بیش از 200 دفتر پیشخوان دولت در مشهد انجام شده است.

 

 

 

 

 

ایرنا

انتهای پیام /

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد